Dance with your heart not with your head

host host HOST!

Kategori: Vanligt liv


Upp tidigt och öppna på restaurangen. Älskar att gå upp tidigt. Speciellt när man är super sjuk. Och ja idag är jag nog gnälligast i världen. Min underbara Annah körde mig till jobbet i ödsmål idag 07:00. Stackarn som knappt fått sova för att jag snarkar som en galning nu när jag är sjuk, fast mer kämpar för att kunna andas och överleva. Känns som hela halsen och huvudet på mig ska sprängas, men att jobba ett par timmar är ju ingen större fara tänkte jag igår när dem ringde in mig. Men när när jag varit på jobbet i 10 minuter ringer chefen och säger att jag måste jobba över 3h...Så hörde han på mig att jag va sjuk, inte så svårt eftersom jag inte har någon röst nästan, "men e du sjuk lilla vän, a men ta en läkerol så går de över". Älskar honom i bland, verkligen verkligen, fast tvärt om. 
 
Sitter här nu med hemmagjort soppa som kocken gjort till mig, smakar super mysko men han säger att dem hjälper mot allt så får helt enkelt lita på honom. Dricker även te, jag som hatar te, men de ska ju även de va bra för halsen så varför inte give it a try! Längtar till klockan är 18 och jag e hemma igen i min underbara säng!!! 
 

känner min precis lika seg som jag ser ut på bilden haha
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: